Holstad Volley

Lisens

Alle som deltar i trening og/eller konkurranseaktivitet i regi av Norges Volleyballforbund, forbundets regioner og klubber skal betale lisens.

Lisensen er en aktivitetsavgift som gir NVBF viktige inntekter i tillegg til å dekke forsikringspremien for våre deltakere. Klubben har ingen forsikringsordning, så lisens må betales selv om man kun er med på treninger.

Lisensen har to varianter, ordinær og pluss. Plusslisens gir spilleren en utvidet forsikring ved skade. Den gir rett til raskere oppstart av behandling, samt høyere dekning av utgifter til utredning, behandling og eventuell operasjon. Mer om plusslisens her.

For dere som skal betale lisens for siste halvår av sesongen er prisen redusert.

LisenskategoriPrisPluss (+)Engangslisens
Gjelder for
Elite1700,-2100,-Mizunoligaen og 1. divisjon - uavhengig av alder
Senior1100,-1500,-550,-Født 2004 eller tidligere
Junior900,-1300,-450,-Født fra 2005 til 2008
U13300,-150,-Født 2009 og senere
Trygg på trening/dommer/trener/sittevolleyball300,-Trygg på trening, sittevolleyball, trener, dommer
Lag mini/teen1200,-Betalt av klubben

Elite – Gjelder for 1.divisjon og Mizunoligaen, uavhengig av alder på spiller.

Senior – For spillere i lavere divisjoner, født før 2004.

Junior – For spillere i lavere divisjoner, født i 2005 til og med 2008.

U13 – For spillere født fra 2009 og senere. U13-spillere som deltar i ungdomsserie U15/U17 må ha personlig lisens.

Trygg på trening/trener/dommer – Gjelder for følgende: trygg på trening, trenerlisens, dommerlisens og sittevolleyball-lisens.

Lag mini/teen – Laglisens kan benyttes i minivolleyball og i Teenvolley. Laglisens løses av klubb.

MERK: Lisens skal betales online via Min Idrett. Men husk å melde deg inn i klubben om du ikke har gjort det fra før. Du kan velge å enten betale på Min Idrett eller via appen, og den kan du laste ned ved hjelp av linkene nedenfor. Legg merke til at ved betaling vil det bli lagt til et lite administrasjonsgebyr.

Google Play – https://play.google.com/store/apps/details?id=no.nif.minidrett&hl=no AppStore – https://itunes.apple.com/no/app/min-idrett/id1098655947?l=no&mt=8

Klikk på meg for å se hvordan man betaler lisens via Min Idrett

Dersom det oppstår tekniske problemer ved innlogging, registrering eller lignende – ta kontakt med NIF IT Support på tlf. 21029090 eller e-post support@idrettsforbundet.no

Eller spør Hildegunn. Finne du ikke en lisens under din bruker på Min Idrett, kontakt Hildegunn.

Holstad Volley
1431 Ås