Holstad Volley

Oppgaver

Det er ønskelig at foreldre og/eller spiller bidrar noe til at klubben fungerer på best mulig måte. Klubben har her en oversikt over hvilke oppgaver som flere enn styret og trenerne kan bidra med å utføre. Innføring i alle oppgavene vil bli gitt.

Volleyballer (klubboppgave)

Vi trenger en ansvarlig som har i oppgave å ha oversikt over hvor mange baller vi har til rådighet og sikre at vi har synlig navn på ballene. Dette er en enkel oppgave som bør utføres hver annen måned. Noen ganger blir ballene ødelagte/utslitte, noen ganger kommer de ikke hjem etter en turnering, noen ganger havner de i taket e.l. Det er nødvendig at vi har et gitt antall baller til rådighet. Styret utfører bestilling av baller.

Førstehjelpsmapper (klubboppgave)

Vi trenger å ha 6 førstehjelpsmapper. Det er behov for at en sikrer at de er klare til bruk, bør sjekkes en gang per måned. Innkjøp må normalt gjøres et par ganger i løpet av sesongen.

Turneringer (lagoppgaver kan deles på flere personer)

Påmeldinger. Vi trenger en per lag som kan følge opp påmeldinger til turneringer innen en gitt frist, registrere spillerne som skal delta i Profixio og kontrollere at lisens er betalt.

Logistikk. Vi trenger en per lag som spiller ungdomsturnering til å ha ansvar for at logistikken med reisen til og fra ordnes.

Teenturneringer (klubboppgave)

Hildegunn trenger en hjelper til å ivareta det praktiske i forbindelse med disse frivillige turneringene.

Dommere (klubboppgave)

Klubben har krav til å stille med dommere som dømmer seriekamper. Det er behov for at en bistår og følger opp dommerne etter behov.

Politiattest (klubboppgave)

Det er krav til at alle trenere og hjelpetrenere har gyldig politiattest. Oppgaven består i å sende over underlaget som kan skal benyttes når den aktuelle treneren søker om politiattest og følge opp at politiattesten er utstedt.

Sponsorer (kluboppgave)

Vi har i dag 4 sponsorer. Vi søker gjerne flere sponsorer som kan profileres på vårt klubbtøy. Vi har også mulighet til å selge reklameplass i hallene. Det hadde vært hensiktsmessig om noen kunne bidratt her.

Sosiale medier (klubboppgave)

Vi har en nettside, Facebook og Instagram. Fint om flere kan bidra med å legge ut info.

Vaffelrøre

5 egg

1 dl sukker

1 liter h-melk

150 g smør / 2 dl flytende margarin

12 dl hvetemel

2 ts bakepulver

2 ts vaniljesukker

¼ ts salt

Gir 2 liter. Tøm de gjerne på melkekartonger.

Holstad Volley
1431 Ås